Współpraca
Jak będzie wyglądać nasza współpraca?
Poniżej schemat naszej współpracy, podzielony na cztery etapy: rozmowa> projekt> poprawki> aktywacja. W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu.
Rozmowa
Podczas rozmowy zostają określone wymagania pod względem funkcjonalności i wyglądu witryny. Możesz również przedstawić podobne strony, na podstawie których mamy się kierować podczas tworzenia projektu. Ustalamy ostateczną wycenę, która obowiązuje do końca wykonania projektu. Określamy termin wykonania strony i podpisujemy umowę.
Projekt
Podczas projektowania zostają uwzględnione Twoje zalecenia odnośnie wyglądu i funkcjonalności. Jeżeli przekażesz nam materiały związane z Twoją działalnością przed lub w trakcie projektowania, to mogą one pojawić się od razu na stronie. W innym wypadku strona zostanie wypełniona przykładową treścią i losowymi zdjęciami.
Poprawki
Stworzony przez nas wstępny projekt zostanie Ci przedstawiony w celu wprowadzenia ewentualnych zmian. Na tym etapie możemy zmienić treść strony, wygląd czy rozmieszczenie poszczególnych elementów. Możesz również zażyczyć sobie dodanie nowych funkcjonalności, jednak musisz się liczyć z tym, że cena za projekt może się zmienić.
Aktywacja
Po wprowadzeniu poprawek następuje aktywacja strony. Otrzymujesz całkowite prawa do stworzonego projektu. Wystawiamy fakturę i rozliczamy się z wykonanej pracy na podstawie podpisanej umowy. Od tego momentu otrzymujesz 12 miesięcy gwarancji na całą stronę.